شیبا بسوزانید، درآمد کسب کنید!


تیم توسعه‌دهنده رمزارز شیبا به طور رسمی از راه‌اندازی پورتال توکن‌سوزی خود در شیبا سواپ (shibswap) خبر داد. طبق گزارش‌ها، این پورتال توکن‌سوزی به هر هولدر شیبا دارای کیف پول وب ۳، این امکان را می‌دهد که با سوزاندن SHIB، درآمد غیرفعال داشته باشد.
به گفته تیم شیبا، در این روش، آن دسته از هولدرهای توکن شیبا که در پروسه توکن‌سوزی با استفاده از این پورتال شرکت می‌کنند، با هولد یک رمزارز جدید به نام burntSHIB، درآمد غیرفعالی در قالب توکن RYOSHI دریافت خواهند کرد.
به گزارش bitcoin.com، نرخ توکن‌سوزی شیبا که در ۹ آوریل ۲۶ هزار درصد افزایش یافته بود، پس از آن کاهش چشمگیری داشت. حال داده‌ها نشان می‌دهند که با راه‌اندازی این پورتال توکن‌سوزی، این رقم دوباره افزایش یافته و در ۲۴ ساعت گذشته، ۳۴۷٫۳۵ درصد رشد داشته است.
به گفته توسعه‌دهندگان شیبا، نرخ پاداش سالانه این پورتال ۴۳٫۷۶ درصد خواهد بود ولی می‌تواند متغیر هم باشد. در این روش، کاربران باید توکن burntSHIB خود را به کیف پول‌های وب ۳، مانند متامسک اضافه نمایند.
تیم شیبا امیدوار است با این توکن‌سوزی‌ها، باعث افزایش ثروت جامعه شیبا شده و این میم کوین را در طولانی مدت، به یکی از بهترین دارایی‌های رمزارزی در تاریخ تبدیل کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *