قیمت بیت‌کوین در چهارمین هفته نزولی


قیمت هفتگی بیت‌کوین در 39,500 دلار ثبت شد و این چهارمین کندل قرمز متوالی بیت‌کوین است. تحلیلگران اشاره میکنند که این اتفاق از 2 سال گذشته بی سابقه بوده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی طلا و ارز و به نقل از کوین تلگراف، بیت کوین در 24 آوریل زیر 40 هزار دلار ایستاد و قیمت هفتگی ثبت شده بیت کوین نگرانی ها را برانگیخت.

با وجودی که معامله گران انتظار بازگشت بیت کوین به بالای 40 هزار دلار را تا آخر این هفته داشتند اما این اتفاق نیفتاد. قیمت 39,500 دلار پایین ترین قیمت هفتگی ثبت شده از هفته مربوط به 7 مارس(16 اسفند) است.

معامله گر مشهوری در توییتر بیان کرد:بسته شدن 4 کندل قرمز متوالی هفتگی بیت کوین در این محدوده خبر خوبی نمی‌تواند باشد. بسته شدن 4 کندل قرمز متوالی یک اتفاق نادر است و در چهار سال گذشته در نمودار هفتگی بی سابقه بوده است.

” این اتفاق آخرین بار زمانی افتاد که بعد از آن منجر به رسیدن بیت کوین به بالاترین قیمت تاریخی اش شد.”

داده های آنچین نشان می‌دهد که پیشنهادات قیمتی پایین تر از قیمت فعلی بیت کوین است، با این وجود بیت کوین همچنان به آزمایش مقاومت 40 هزار دلاری ادامه می‌دهد.

فرانسه و بازار رمزارزها

خارج از بحث تکنیکال، توجه‌ها در 24 آوریل( 4 اردیبهشت ) به انتخابات فرانسه نیز بود. پیش بینی می‌شد که اگر مارین لوپن برنده انتخابات فرانسه بشود بازار رمزارزها باز هم سقوط می‌کند.

منبع: شبکه اطلاع رسانی طلا، سکه و ارز

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *