درباره بیراتکس

با توجه به اینکه بیت‏کوین و سایر ارزهای دیجیتال یک دارایی قابل اطمینان و مهم جهت سرمایه‏گذاری محسوب می‏شود و از سوی دیگر امنیت و سادگی این معاملات از اهمیت ویژه‏ای برخوردار می‏باشد تیم بیراتکس تصمیم به ایجاد یک سیستم امن، ساده و حرفه‏ای با در نظرگرفتن الزامات قانونی و حقوقی برای سرمایه ‏گذاران جهت استفاده و خرید و فروش ارزهای دیجیتال نمود.

 

سامانه بیراتکس یک پلتفرم خرید و فروش ارزهای دیجیتال برای مبادله دارایی‌های دیجیتال و رمزارزهای بیت‌کوین، اتریوم، ریپل، لایت‌کوین، بیت‌کوین کش، تتر و سایر ارزهای دیجیتال با پول رایج ایران (ریال) است که با هدف حذف واسطه‌ها باعث سهولت و امنیت در خرید و فروش شده و همچنین امکان خرید و فروش ۲۴ ساعته را برای مشترکین به وجود می‌آورد.

  • سرمایه گذاری سودآور
  • معاملات مالی آینده
  • بهترین پول امن
  • ریسک بسیار کم برای هک شدن

اولین هدف تیم بیراتکس، ایجاد بستری امن و مطمئن جهت انجام معامله‌ها و حفظ دارایی‌های سرمایه‏گزاران می‏باشد. به همین جهت تیم ما از افراد متخصص در حوزه امنیت سایبری استفاده نموده که برای توسعه و بهبود این پلتفرم همواره به موضوع امنیت توجه شده است.

از دیگر مزایای پلتفرم بیراتکس علاوه بر تضمین حفظ دارایی سرمایه ‏‏‏گزاران می‏‏‏‏‏توان به امکان تبادل برترین رمز‏ارزهای دنیا، دسترسی سریع به سرمایه از طریق اپلیکیشن برای تمامی موبایل‏ها و وب سایت، امکان تبدیل دارایی‌ها به یکدیگر در بستری یکپارچه، محافظت از دارایی کاربران ایرانی در برابر تحریم‌های بین المللی و پشتیبانی مطمئن و 24 ساعته اشاره نمود

11Mدلار در سیستم ما
3+کشور مورد پشتیبانی
12kکاربر فعال
7k+معاملات زنده

معاملات ارزان و امن با بیراتکس 

 امتحان کنید

نقشه راه بیراتکس

از کانسپت تا انتشار عمومی


مفهوم بیراتکس
اردیبهشت ۱۳۹۸
تیر ۱۳۹۸
بررسی حقوقی

طراحی اولیه
مهر ۱۳۹۸
مرداد ۱۳۹۹
لانچ اولیه
انتشار عمومی
بهمن ۱۴۰۰